Beastro
Zanaatkârlardan ve akım öncülerinden oluşan güzel, huzurlu Palo Pori köyünün koruyucu duvarlarının ötesinde bir karanlık yükselir. Bölgeyi ele geçiren yırtıcı canavarlar, umudun ve mutluluğun son zerresinin bulunduğu bu topraklara dişlerini geçirmek ister.
Yerel restoranda çalışan genç ve yetenekli şef Panko olarak oyna. Panko'nun öğretmeninin kaybolmasının ardından köye gizemli bir ziyaretçi gelir ve duvarın ötesindeki tehlikelere karşı halkı uyarır. Panko sorumluluk alarak restoranın başına geçmeli, malzemeler ve müşterilerle ilgilenmelidir. Ayrıca Panko, dünyayı kurtarmak için gönderilen cesur maceracı grubu Caretakers'a da hizmet eder. Bu macerada barışı sağlamak için önce mutfaktan başlamak gerekiyor!
Palo Pori'de tazelik her şeydir! Köyden sofralara hizmet veren samimi bir restoran kurmak için malzeme ile kaynak topla, hayvanlarla ilgilen ve kendi meyve sebzeni yetiştir. Yemek çeşidini artırmak için yabani otlar ara ve yeni tohumların kilidini aç.
Palo Pori'nin huzurunu tehdit eden yırtıcı canavarlara karşı vahşi doğaya çıkıp cesurca savaşan ve acıkan Caretakers grubunu da beslemen gerekiyor. Her Caretaker kendi lezzet bölgesinden geldiği için hepsi farklı damak tatlarına ve tercihlere sahip. Acı veya tatlı seven var, bazıları ise sadece doymaya bakıyor! Yemeklerini dikkatlice oluşturup morali artırmak, becerileri geliştirmek ve yeni yeteneklerin kilidini açmak için lezzetleri dengele. Çünkü kabul edilmesi gereken bir şey var... Kim boş bir mideyle dünyayı kurtarabilir ki?
Yemeğini test etme vakti geldi! Bu noktada lezzet ve taktik bir araya geliyor. Sunduğun yemeklerle Caretaker'ının destesini oluşturursun. Her malzeme bir kartın kilidini açar. Yemek bittikten sonra ise vahşi doğaya çıkıp canavarlarla savaşırlar. Döndüklerinde büyüleyici bir kukla tiyatrosu sekansıyla yolculuklarını anlatırlar ve savaşlarını sahnelerler. Hatta gittikleri yerlerden sana birkaç CANAVAR malzemesi bile getirebilirler. Geleneksel iskambil kâğıdı oyunlarından esinlenen sıra tabanlı deste oluşturma savaşlarında canavarlara karşı mücadele et. Canavarların kullandığı lezzet büyülerini karşılayarak veya dengeleyici bir kartla etkisiz hâle getirerek onları zekânla alt et. Hamlelerini güçlendirmek için bir geliştirme kartı ekle! Büyülerinle savaşın seyrini değiştirebilirsin!