Screenshot 1
Pełna uroku gra o umieraniu.
Graj jako Stella — tytułowy Spiritfarer odprawiający zmarłych na tamten świat. Zwiedzaj świat na zbudowanej przez siebie łodzi, by zaprzyjaźniać i opiekować się duszami podczas ich ostatniej podróży w zaświaty.
Uprawiaj ziemię, kop, łów ryby, gotuj, tkaj i twórz! Biegaj, skacz i szybuj pośród misternie skonstruowanych platformowych poziomów. Dołącz do przygody jako kot Daffodil w trybie współpracy dla dwóch graczy.
Aktualizacja Jackie & Daria Aktualizacja Jackie & Daria to największa do tej pory darmowa aktualizacja zawartości Spiritfarer! Wprowadza nową wyspę do odkrycia, dwie nowe dusze, z którymi możesz się zaprzyjaźnić, nowe wydarzenie i o wiele więcej!