Screenshot 1
A cozy management game about dying.
Play as Stella, ferrymaster to the deceased, a Spiritfarer. Build a boat to explore the world, then befriend and care for spirits before finally releasing them into the afterlife.
Build and sail your boat across mystical seas to explore a fantastic and imaginative world. Seek and gather resources to craft upgrades for your ship and gifts for your passengers.
Farm, mine, fish, harvest, cook, weave, and craft! Run, jump, and glide your way through elegantly constructed platforming levels. Join the adventure as Daffodil the cat, in two-player cooperative play.
Spend relaxing quality time with your spirit passengers, create lasting memories, and, ultimately, learn how to say goodbye to your cherished friends.
The Jackie & Daria Update The Jackie & Daria Update is Spiritfarer's biggest free content update yet! It introduces a new island to explore, two new Spirits to befriend, a new event, and more!