Ölüleri gemiyle taşıyan bir Spiritfarer olan Stella olarak oynuyorsun. Dünyayı keşfetmek için bir gemi yap, ardından ruhlarla arkadaş olup ilgilen ve son olarak onları öbür dünyaya gönder.
Çiftçilik yap, maden kaz, balık tut, hasat yap, pişir, ör ve üret! Hassas bir biçimde tasarlanan platform seviyelerde koşarak, zıplayarak ve süzülerek ilerle. İki oyunculu eşli modda kedi Daffodil olarak maceraya katıl.
Jackie & Daria Güncellemesi Jackie ve Daria Güncellemesi, Spiritfarer'ın şimdiye kadarki en büyük ücretsiz içerik güncellemesidir! Keşfedilecek yeni bir ada, arkadaş olunacak iki yeni Ruh, yeni bir etkinlik ve daha fazlasını sunuyor!