Tom Clancy's Splinter Cell Double Agent
Bestsellerowa saga Tom Clancy's Splinter Cell otwiera się na zupełnie nowe wrażenia. W grze Tom Clancy's Splinter Cell Double Agent po raz pierwszy w dziejach serii możesz wcielić się w postać podwójnego agenta. Przyjmij podwójną tożsamość tajnego agenta i bezwzględnego terrorysty i obserwuj, jak twoje decyzje, kogo chronić i kogo zdradzić, wywierają wpływ na przebieg gry. Doświadcz życia w nieustannym stresie i chwytających za gardło dylematów moralnych, które cechują życie podwójnego agenta. Kłam. Zabijaj. Sabotuj. Zdradzaj. A przede wszystkim, chroń niewinnych ludzi. Jak daleko się posuniesz, by zjednać sobie zaufanie wroga? Jako tajny agent Sam Fisher musisz przeniknąć do organizacji terrorystycznej i zniszczyć ją od środka. Zwracaj baczną uwagę na konsekwencje twoich czynów — zabij zbyt wielu terrorystów, a zostaniesz zdemaskowany. Zawahaj się, a miliony zginą. Zrób, co tylko możliwe, aby wykonać zadanie i ocalić życie.