Tom Clancy's Splinter Cell Double Agent
Popüler Tom Clancy's Splinter Cell serisi, tamamen yeni bir alana yöneliyor. Tom Clancy's Splinter Cell Double Agent'ta ilk defa bir çift taraflı ajan olarak oyna. Kime ihanet edeceğin ve kimi koruyacağın seçeneklerinin, oyununun sonunu tamamen etkileyeceği gizli ajan ve acımasız terörist rollerini aynı anda üstlen. Çift taraflı bir ajan olarak aralıksız gerilimi ve hayatın yürek burkan ikilemlerini tecrübe et. Yalan söyle. Öldür. Sabote et. İhanet et. En önemlisi, masumları koru. Düşmanın güvenini kazanmak için ne kadar ileri gidebilirsin? Gizli ajan Sam Fisher olarak, tehlikeli bir terörist grubunun içine sız ve onları içeriden yok et. Eylemlerinin sonuçları üzerinde dikkatli düşün—çok fazla terörist öldürürsen kimliğin açığa çıkar. Tereddüt edersen milyonlarca insan ölür. Görevini tamamlamak için ne gerekiyorsa yap ama oradan sağ kurtul.