Tom Clancy's Splinter Cell: Pandora Tomorrow
Play as elite agent Sam Fisher and navigate through high-stakes missions across the globe, from the tense corridors of the American Embassy in East Timor to a high-speed train bound for Nice, France, as you race to thwart a global bio-terror threat.
Evade, outsmart, and silently neutralize enemies with advanced gadgets and weapons, signature stealth techniques, and strategic takedowns.
Be tactical and leverage your environment as you face intelligent foes who react to sound, movement, and light, keeping tension high and every mission unpredictable.
PLEASE NOTE: This is a re-release of the original game, not a remastered version. Aside from fixing critical issues, the game remains unchanged. Please note that multiplayer mode will not be available.