Tom Clancy's Splinter Cell: Pandora Tomorrow
Seçkin ajan Sam Fisher olarak oynayın ve küresel bir biyoterör tehdidini engellemek için zamana karşı yarışın, Doğu Timor'daki Amerikan Büyükelçiliği'nin gergin koridorlarından Fransa'nın Nice şehrine giden bir yüksek hızlı trene kadar dünyanın dört bir yanındaki tehlikeli görevleri gerçekleştirin.
Gerilimi yüksek tutan ve her görevi öngörülemez kılan; sese, harekete ve ışığa tepki veren zeki düşmanlarla yüzleşirken taktiksel davranın ve çevrenizi lehinize kullanın.