Split Fiction - Friend's Pass
Download Friend's Pass* for at spille Split Fiction med en ven gratis på alle platforme! Prøv de tidlige faser af spillet i co-op fra sofaen eller online på tværs af platforme med en anden Friends Pass-ejer. Hvis en ven ejer det fulde spil, kan du tage gratis med på hele eventyret.
Mio og Zoe er to vidt forskellige forfattere, der fanges i deres egne historier efter at være blevet koblet til til en maskine, som er designet til at stjæle deres kreative idéer. De må stole på hinanden for at slippe fri og må samarbejde for at mestre en række forskellige færdigheder og overvinde varierede udfordringer, mens de springer mellem science fiction- og fantasiverdener i denne uforudsigelige fortælling om venskab.
Dette eventyr med delt skærm er skræddersyet til 2. Oplev co-op-gameplay, hvor I skal koordinere jeres handlinger og timing og samtidig samarbejde for at overvinde udfordringerne. Dette vilde ridt leveres af Hazelight, som var med til at skabe de medrivende oplevelser i It Takes Two og A Way Out.
Mio og Zoe kan ikke enes i starten, men hurtigt bliver de hinandens eneste håb. Denne rejse udfordrer dem med pludselige overraskelser, og hvis de vil klare udfordringerne, må de støtte hinanden. De kommer til at opleve bizarre situationer, når de rejser gennem historier, som er skabt af deres egen vilde fantasi. Vigtigst af alt: De kommer til at møde det hele sammen.