Split Fiction – Dostęp dla znajomych
Pobierz „Dostęp dla znajomych”*, aby zagrać w Split Fiction za darmo ze znajomym – na dowolnej platformie! Wypróbuj wczesne etapy gry w trybie lokalnej kooperacji lub międzyplatformowo przez sieć z innym posiadaczem „Dostępu dla znajomych”. Jeśli znajomy posiada pełną wersję gry, możesz do niego dołączyć za darmo na całą przygodę.
Mio i Zoe to kompletnie różne pisarki, niespodziewanie uwięzione we własnych opowiadaniach po tym, jak zostają podłączone do maszyny mającej wykraść ich twórcze pomysły. Żeby wyjść z potrzasku, będą musiały nauczyć się współpracy, posiąść najróżniejsze umiejętności i podołać osobliwym wyzwaniom, pisząc przy tym historię niespodziewanej przyjaźni zawieszonej między światami science fiction i fantasy.
Oto przygoda na podzielonym ekranie skrojona dla dwojga. Zanurz się we w pełni kooperacyjnej rozgrywce, gdzie dobre zgranie i sprawna współpraca są niezbędne, by podołać kolejnym wyzwaniom. Na szaloną wyprawę zabiera was Hazelight – mistrzowie kooperacyjnej rozgrywki odpowiedzialni także za It Takes Two oraz A Way Out.
Mio i Zoe na początku nie przypadają sobie do gustu, ale koniec końców stają się swoją jedyną nadzieją. Podczas ich podróży czeka na nie multum nieoczekiwanych przeszkód, a jeżeli mają im podołać, muszą liczyć tylko na siebie – nawzajem. Przemierzając światy zrodzone z ich własnej, bujnej wyobraźni, będą się mierzyć z masą niedorzecznych sytuacji. Co jednak najważniejsze, stawią im czoła razem.