Split Fiction - Friend's Pass
Split Fiction'ı istediğiniz platformda bir arkadaşınızla ücretsiz olarak oynamak için Friend's Pass*'i indirin! Oyunun ilk aşamalarını bölünmüş ekranda veya Friends Pass'in başka bir sahibiyle birlikte çevrimiçi çapraz platformda deneyin. Bir arkadaşınız oyunun tam sürümüne sahipse tüm macera boyunca ona ücretsiz katılabilirsiniz.
Zıt yazarlar olan Mio ve Zoe, yaratıcı fikirlerini çalmak için tasarlanan bir makineye bağlandıktan sonra kendi öykülerinde hapsolur. Bu beklenmedik dostluk öyküsünde özgürlüğe ulaşmak için birbirlerine güvenmeli, bilim kurgu ve fantezi dünyaları arasında geçiş yaparken çeşitli yeteneklerde uzmanlaşmak ve farklı zorlukları atlatabilmek için birlikte çalışmalılar.
Bu bölünmüş ekranlı macera iki kişi için tasarlanmıştır. Eylemlerinizi ve zamanlamalarınızı koordine edip zorlukları aşmak için birlikte çalışmanızı gerektirecek eşli oynanışı tecrübe edin. Bu çılgın serüven, It Takes Two ve A Way Out'u oyuncularla buluşturan eşli eğlence uzmanı Hazelight'tan geliyor.
Mio ve Zoe en başta geçinemiyorlar ancak çok zaman geçmeden birbirlerinin tek umudu oluyorlar. Bu yolculukta beklenmedik sürprizlerle karşılacaklar ve zorlukları atlatmak istiyorlarsa birbirlerinin arkalarını kollamaları gerekecek. Kendi çılgın hayal dünyalarından doğan öykülerde dolaşırken tuhaf durumlarla karşılaşacaklar. En önemlisi de hepsiyle birlikte yüzleşecekler.