Split Fiction
Mio i Zoe to kompletnie różne pisarki, niespodziewanie uwięzione we własnych opowiadaniach po tym, jak zostają podłączone do maszyny mającej wykraść ich twórcze pomysły. Żeby wyjść z potrzasku, muszą nauczyć się współpracy, posiąść najróżniejsze umiejętności i podołać osobliwym wyzwaniom, pisząc przy tym historię nietypowej przyjaźni zawieszonej między światami science-fiction i fantasy.
Hazelight – twórcy Gry Roku 2021, It Takes Two – to wielokrotnie nagradzane, niezależne studio deweloperskie ze Sztokholmu. Założone w 2014 r. przez Josefa Faresa – reżysera filmowego oraz twórcę znakomicie ocenianej gry Brothers: A Tale of Two Sons – studio stawia sobie za cel przełamywanie twórczych barier medium gier. W 2018 roku Hazelight wydało w ramach programu EA Originals tytuł A Way Out – pierwszą tego rodzaju kooperacyjną grę przygodową.