Split Fiction
Zıt yazarlar olan Mio ve Zoe, yaratıcı fikirlerini çalmak için tasarlanan bir makineye bağlandıktan sonra kendi öykülerinde hapsolur. Bu beklenmedik dostluk öyküsünde özgürlüğe ulaşmak için birbirlerine güvenmeli, bilim kurgu ve fantezi dünyaları arasında geçiş yaparken çeşitli yeteneklerde uzmanlaşmak ve farklı zorlukları atlatabilmek için birlikte çalışmalılar.
2021'de yılın oyunu seçilen It Takes Two'nun yaratıcıları olan Hazelight; Stockholm merkezli, çok sayıda ödül kazanmış, bağımsız bir oyun geliştirme stüdyosudur. Çok sevilen Brothers: A Tale of Two Sons'ın yaratıcısı, film yönetmeni Josef Fares tarafından 2014'te kurulmuştur. Hazelight, oyunlarda imkânların ve yaratıcılığın sınırlarını zorlamaya kendini adamıştır. 2018 yılında Hazelight, EAO programının bir parçası olarak ilk eşli macera oyunu A Way Out'u yayınlamıştır.