Spotify: Müzik ve Podcast'ler
Müzik dinlemeyi seviyor musun? Spotify'la Windows ve Mac'te en sevdiğin şarkılar ile albümleri ücretsiz dinle.
Spotify'ın mini oynatıcısı ile video podcast'leri izle ve dinlediğin içerikleri kontrol et. Spotify Jam sayesinde arkadaşlarınla birlikte dinle.