Spyder: Agent 8
I en retro-futuristisk spionverden fra 1970'erne spiller du som Agent 8: verdens mindste og mest nuttede robot-edderkoppe-superspion. Agent 8 blev bygget af det britiske spionagentur S.A.F.E ved hjælp af eksperimentel teknologi og er skabt til tophemmelige missioner. Med klæbrige sugefødder, der klæber til enhver overflade, kan denne lille spion kravle overalt – selv på hovedet.
Din mission er at stoppe den onde organisation S.I.N og redde verden. Hver bane er fyldt med små spionmissioner, lige fra at redde astronauter til at sabotere en ubåd eller stoppe et hurtigkørende tog. Brug Agent 8's gadgets til at snige dig forbi forhindringer, udforske hvert et hjørne og finde smarte overraskelser. Det gælder om at løse problemer, snige sig frem og gå på eventyr!
Spil som Agent 8, en lille spiongadget, der bevæger sig som en rigtig edderkop! En klog, charmerende helt, der kan kravle ind i hver en skjult afkrog.
Træd ind i en farverig retroverden inspireret af 1970'ernes spionfilm. Detaljerede, livlige billeder bringer hver mission til live, så du føler dig som en ægte superspion.
Spil banerne igen og igen for at finde skjulte skatte og samleobjekter samt låse op for præstationer. En Spyders mission er ikke forbi, før alle hemmeligheder er opdaget!