Squad Editor
Squad is a large scale combined arms multiplayer first-person shooter emphasizing combat realism through communication, teamplay, emphasizing strong squad cohesion mechanics as well as larger scale coordination, tactics and planning. It features large open maps, vehicle-based combined arms gameplay, and player-constructed bases to create a heart-thumping, visceral gaming experience which mixes organized tactical multi-squad planning with split second decision-making in real-world scale firefights.