S.T.A.L.K.E.R.2: Cost of Hope
The fragile peace between these bitter rivals is shattered. Pick a side in a tangled web of intrigue and half-truths, where no choice is clean or truly right.
Chornobyl Nuclear Power Plant – forbidden for decades – now calls to stalkers. Cut your way through the Iron Forest's mazes and never-before-seen locations.
Brand-new weapons and gear will help you survive new mutated nightmares, lethal anomalies, and human threats on your brutal and unforgiving path.
The S.T.A.L.K.E.R. saga gets a new chapter – and you're writing it. Your choices change everything, shaping both the outcomes and the very journey itself.