S.T.A.L.K.E.R. 2: HoC — Deluxe to Ultimate pack
Select the "Upgrade" Option: Choose the specific "Upgrade" option for the desired edition (e.g., S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl — Deluxe to Ultimate Upgrade). This ensures additional content is added to your existing game license.