S.T.A.L.K.E.R. 2: HoC – Deluxe til Ultimate-pakke
Vælg muligheden "Opgrader": Vælg den specifikke mulighed "Opgrader" mefor den ønskede udgave (f.eks. "S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl – Deluxe til Ultimate-opgradering"). Dette sikrer, at ekstra indhold bliver føjet til din eksisterende spillicens.