S.T.A.L.K.E.R. 2: HoC – Deluxe to Ultimate pack
Maksymalna przygoda – odblokuj broń, strój i przepustkę sezonową. Masz już edycję Deluxe? Ulepsz do Ultimate i zyskaj potężny ekwipunek, egzoszkielet Ward oraz przepustkę sezonową na przyszłe dodatki i wszystkie DLC.