S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl – Album i oryginalna ścieżka dźwiękowa
Zniszczenie, samotność i niepojęte cuda – Zona jest tym, za co ją uważasz. Jednak jej piękno i wyjątkowa atmosfera nie ograniczają się do jej granic.