S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl Pre-order DLC
“I'll make it, whatever it takes. I'll buy my own house... near the river, at the forest edge. No more radiation, no more beasts, no more freaking bastards.”
The former owner of this suit had an excellent understanding of weight distribution and echeloning of equipment. Redesigned pockets, a corset that relieves the back, additional pouches and a travel backpack allow you to carry more weight, which is very handy during long raids into the Zone.