S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl — Dodatki za zakup DLC
„Dam radę, zrobię wszystko. Kupię dom… nad rzeką, na skraju lasu. Żadnego promieniowania, żadnych bestii czy cholernych bydlaków”.