S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl — Ön Sipariş DLC'si
"Öyle ya da böyle ev sahibi olacağım... Nehir kenarında, orman kıyısında. Ne radyasyon ne yaratık... Ne de başka bir kansızlık."