S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl — Season Pass
The Season Pass for S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl is your all-time clearance for all the mysteries and dangers of the Zone yet to come. Along with two upcoming Story Expansions, it grants access to all the downloadable content packs. Stay tuned for announcements and more information!