S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl — Sezon Bileti
S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl'ın Sezon Bileti, Bölge'de henüz yaşanmamış tüm gizem ve tehlikelere sürekli erişim iznindir. Gelecek iki Hikâye Genişlemesi de dahil tüm indirilebilir içerik paketlerine erişim sağlayabilirsin. Daha fazla bilgi için takipte kal!