S.T.A.L.K.E.R. 2: HoC – Standard til Deluxe-pakke
Vælg "Opgrader"-muligheden: Vælg den specifikke mulighed "Opgrader" for den ønskede udgave (f.eks. "S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl – Standard til Deluxe-opgradering"). Dette sikrer, at ekstra indhold bliver føjet til din eksisterende spillicens.