S.T.A.L.K.E.R. 2: HoC — Pek Standard kepada Deluxe
Tingkatkan Gedung Senjata dan Gaya Anda — Buka Kunci Kelengkapan dan Item Tambahan Eksklusif untuk Deluxe. Naik taraf kepada Deluxe Edition untuk mengakses senjata, sut eksklusif, misi sampingan bonus, serta buku seni dan runut bunyi rasmi. Tingkatkan pengembaraan anda melalui Zon dengan kandungan premium.