S.T.A.L.K.E.R. 2: HoC – Standard to Deluxe pack
Wybierz opcję „Upgrade”: Upewnij się, że wybierasz odpowiednią opcję ulepszenia (np. S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl – Uaktualnienie Standard do Deluxe), Dzięki temu dodatkowa zawartość zostanie dodana do Twojej obecnej licencji gry.