S.T.A.L.K.E.R. 2: HoC – Standard to Ultimate pack
Wybierz opcję „Upgrade”: Wybierz konkretną opcję „Upgrade” dla wybranej edycji (np. S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl – Uaktualnij Standard do Ultimate). Dzięki temu dodatkowa zawartość zostanie dodana do Twojej obecnej licencji gry.