S.T.A.L.K.E.R. 2: HoC — Standard to Ultimate pack
"Yükseltme" seçeneğini seçin: Doğru yükseltme seçeneğini tercih edin (örneğin, S.T.A.L.K.E.R. 2: Heart of Chornobyl — Standard'tan Ultimate'a Yükselt). Bu mevcut lisansınıza içerik ekler.