S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky - Enhanced Edition
Gra S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky to prolog trylogii Legendy Zony. Wciel się w Szramę, czyli doświadczonego najemnika, który w jakiś sposób jest w stanie przetrwać śmiercionośne Emisje i ma bezpośredni wpływ na równowagę Wojny Frakcji. Dotrzyj do elektrowni nuklearnej w Czarnobylu, przedzierając się przez promieniowanie, anomalie, wrogów, mutanty i pełną konfliktów Zonę.
Aktywność anomalii sięgnęła niespotykanych dotąd poziomów, przez co Zona stała się tak niestabilna, że aż drży. Ostrożnie wybierz swoją ścieżkę i współpracuj ze wszystkimi jak prawdziwy najemnik, aby bezpośrednio wpływać na niepewną równowagę sił.
Poznaj największe tajemnice powiązane bezpośrednio z oryginalnym Shadow of Chornobyl. Zobacz na własne oczy wydarzenia, które podłożyły fundament pod to, co wydarzyło się później, poznaj kultowe postacie i odkryj legendarne miejsca w ich dawnej postaci.