STALCRAFT: X Starter Edition
STALCRAFT: X is a free-to-play MMOFPS with RPG elements. Start exploring the world of the Zone with a Starter Pack. It includes everything you need for your initial raids: a 7-day Premium, weapons, armor, artifacts, and cosmetics.