What is Star Atlas?
5. Learn more about the Star Atlas lore through our weekly lore (Otwiera się w nowej zakładce) (Roadmap scans)
1. Go to our discord server (Otwiera się w nowej zakładce) to get in touch with our community and the Star Atlas team to help you with the steps.
You can join our discord (Otwiera się w nowej zakładce) and navigate to the "Feedback and Bug Report" section to provide feedback on the Showroom pre-alpha experience.