What is Star Atlas?
Throughout development, these two pipelines will converge and players can experience Star Atlas through both with interoperability.
Star Atlas: CORE Graphic Novel — An episodic graphic novel that follows a crew of heroic adventurers across the galaxy while immersing readers in the lore of Star Atlas.
Foundation SDK (F-KIT) — An open source piece of software for developers looking to build on Solana; functions as an in-game bridge with an embedded wallet, connecting gameplay transactions in Unreal Engine 5 with the Solana network.
Star Atlas DAO — A governance framework that allows players to participate in the governance of the game. Over time, the community will have an ever increasing role to play in governing the entire Star Atlas metaverse.
Star Atlas Golden Era (SAGE) — Further releases of the high-fidelity 3D web browser-based grand strategy game featuring some of the same game loops that will take place in later seasons of Star Atlas.
Pre-Season R2.2 and R3 — Featuring multiplayer races, player progression, skin crafting, SAGE to UE5 tie-in and a companion app with crew training.
Join our discord community (Abre em uma nova aba) to interact with the Star Atlas team directly and our amazing community.