Pakiet – 2 000 szt. ZEN
W pełni zmodyfikuj swoją grę z użyciem waluty Zen, którą można wykorzystać do nabycia wielu przedmiotów w Star Trek Online – takich jak statki, kosmetyczne ulepszenia, akcesoria i wiele więcej!