20000 ZEN + 3000 Bonus Paket Demeti
Star Trek Online'da gemi, kozmetik, geliştirme, aksesuar ve çok daha fazlasını satın almak için kullanılabilir Zen ile oyununuzu tamamen kişiselleştirin!