Epic Starter Pack Bundle
The Epic Starter Pack has everything a new Captain will need to start their journey in Star Trek Online, including rare ships, outfits, combat pets, and more.
Title: Epic
The Epic Starter Pack can be claimed in the Starter Packs tab of the in game Zen Store after purchase.