Star Trek Online – Polymorphic Viral Probe Pack
Work with new allies from parallel universes to stop a new Borg threat and defend the peaceful alternate universe Iconians with the Polymorphic Viral Probe Pack, exclusively on Epic!
Redeem in the Promotions tab of the Zen Store. Can be claimed once per account. Must have completed tutorial to claim.