Star Trek Online – Polymorphic Viral Probe Pack
Współpracuj z nowymi sojusznikami ze wszechświatów równoległych, aby powstrzymać kolejne zagrożenie ze strony kolektywu Borg i broń pokojowo nastawionych Iconian z równoległej rzeczywistości z pakietem Polymorphic Viral Probe – tylko w Epic!
Pakiet odbierzesz, przechodząc do zakładki Promotions w sklepie Zen Store. Pakiet można odebrać tylko raz na konto. Przed odebraniem pakietu należy ukończyć samouczek.