Star Trek Online – Polymorphic Viral Probe Pack
Epic'e özel Polymorphic Viral Probe Pack'te, yeni bir Borg tehdidini savuşturmak ve alternatif evrenden gelen barışçıl Iconian'ları savunmak için paralel evrenlerden yeni müttefiklerle işbirliği yap!
Oyun içinde, Zen Store'un Promotions (Promosyonlar) sekmesinde kullanılır. Hesap başına bir kez alınabilir. Almak için eğitimi tamamlamış olman gerekir.