Star Trek Online: Terran Agony Bundle
Z kosmosu nadchodzi nieuchronna burza. Zapobiegnij końcu świata w Star Trek Online: Stormfall z pakietem Terran Agony Bundle, dostępnym za darmo dla wszystkich użytkowników Epic do 17 maja.