Free Terran Ambush Pack
Wszechświat jest na skraju zagłady. Zapobiegnij końcu świata w Star Trek Online: Ascension z pakietem Terran Ambush Pack, dostępnym za darmo dla wszystkich użytkowników Epic do 20 września.