Elite Starter Pack
Denne tidsbegrænsede pakke har alt, hvad en ny kaptajn skal bruge for at starte sin rejse i Star Trek Online!
Denne tidsbegrænsede pakke har alt, hvad en ny kaptajn behøver for at starte sin rejse i Star Trek Online! Indeholder et sjældent skib, outfits og meget mere.
Denne pakke kan indløses i fanen Starter Packs i spillets Zen Store efter køb. Kan indløses én gang på hver konto Du skal have gennemført spillets tutorial for at indløse.