Elite Starter Pack
This limited time pack has everything a new Captain will need to start their journey in Star Trek Online!
This limited time pack has everything a new Captain will need to start their journey in Star Trek Online! Includes a rare ship, outfits and more.
This pack can be claimed in the Starter Packs tab of the in game Zen Store after purchase. Can be claimed once per account. Must have completed tutorial to claim.