Elite Starter Pack
Ten dostępny przez ograniczony czas pakiet ma wszystko, czego potrzebuje nowy kapitan, by wyruszyć w podróż w Star Trek Online!
Po zakupie pakiet odbierzesz, przechodząc do zakładki Starter Packs w sklepie Zen Store. Pakiet można odebrać tylko raz na konto. Przed odebraniem pakietu należy ukończyć samouczek.