Star Trek Prodigy: Supernova
Dal R’El i Gwyndala ścigają się z czasem, by ocalić swoich przyjaciół, Protostara i nowo odkryty gatunek obcych, zanim wszystko pochłonie wybuch supernowej!
Po odebraniu przez Protostara nietypowych odczytów z kierunku umierającej gwiazdy Dal R’El i Gwyndala rozpoczynają wyścig z czasem, by ocalić swoich przyjaciół, swój statek, nowo odkryty gatunek obcych i cały układ planetarny, zanim wszystko pochłonie wybuch supernowej.