Star Wars Outlaws: Cartel Ronin Bundle
Prześlizguj się przez cienie półświatka dzięki pakietowi przedmiotów kosmetycznych inspirowanych najbardziej honorowymi z wojowników. Zestaw „Roninka kartelu” zawiera elementy kosmetyczne dla Kay i Nixa oraz do ścigacza i statku Śmiałka.