Star Wars Outlaws: Forest Commando Pack
Kay ve Nix için kozmetik eşyalar içeren Forest Commando karakter paketiyle yemyeşil bitkilerin arasında kamufle ol ve İmparatorluk'un orman yerleşkelerine meydan oku.