Star Wars Outlaws - Ücretsiz Demo
Kurumsak Kay Vess olarak, sadık yoldaşın Nix ile birlikte simgeleşmiş Tatooine gezegenini deneyimle.
Mos Eisley'de kontratlar alabilecek, Kessel Sabacc oyunlarında birkaç el şansını deneyebilecek, açık dünyadaki pek çok fırsatı ortaya çıkarmak için şehir sınırlarının dışına çıkabileceksin.
Pilot koltuğuna geçerek Tatooine uzayının tehlikelerini keşfedip heyecan verici it dalaşlarına katılabileceksin.